[1] Blažková, R., Matoušková, K., Vaňurová, M., Blažek, M.: Poruchy učení v matematice a možnosti jejich nápravy. (2007). Paido.
[2] Blažková, R.: Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. (2015). In E. Fuchs, & E. Zelendová (Eds.), Metodické komentáře ke Standardům pro základní vzdělávání (s. 133-148). Národní ústav pro vzdělávání.
[3] Blažková, R.: Didaktika matematiky se zaměřením na specifické poruchy učení. (2017). Munipress.
[4] Blažková, R.: Vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení – matematika. Metodická příručka. (2020). Masarykova univerzita.
[5] Budínová, I., Panáčová, J.: Children with reduced cognitive effectivity, their problems and optimal way of education. (2022). In J. Morska, & A. Rogerson (Eds.), The Mathematics Education for the Future Project. Proceedings of the 16th International Conference. Building on the Past to Prepare for the Future (pp. 75-80). WTM.
[6] Hejný, M.: Procept. (1999). In Zborník bratislavského seminára z teórie vyučovania matematiky (40-61). KZaDM.
[7] Hejný, M.: Vyučování matematice orientované na budování schémat: aritmetika 1. stupně. (2014). Univerzita Karlova.
[8] Mareš, J.: Tvorba případových studií pro výzkumné účely. (2015). Pedagogika, 65(2), 113-142.
[9] Portešová, Š.: Skryté nadání. Psychologická specifika rozumově nadaných žáků s dyslexií. (2011). Masarykova univerzita.
[10] Rendl, M., Vondrová, N., Hříbková, L., Jirotková, D., Kloboučková, J., Kvasz, L., Páchová, A., Pavelková, I., Smetáčková, I., Tauchmanová, E., Žalská, J.: Kritická místa matematiky na základní škole očima učitelů. (2013). Univerzita Karlova.