[1] Fürst, T., Molnár, J., Pohaněl, K.: Průvodce trojrozměrným prostorem. (2004). Olomouc: UP.
[2] Gombricht, E. H.: Umění a iluze. (1985). Praha: Odeon.
[3] Henderson, D. W.: Experiencing Geometry. (1996). New York: Prentice Hall.
[4] Hradecký, F., Zedek, M., Šimek, J., Mikulčák, J.: Metodika vyučování deskriptivní geometrie a rýsování. (1966). Praha: SPN.
[5] Kadleček, J., Malechová, I.: Základy zobrazovacích metod. (1996). Praha: Matfyzpress.
[6] Kadleček, J., Gergelitsová, Š.: Základy rýsování pro základní školu. (2004). Praha: Prometheus.
[7] Klíma, J., Ingriš, V.: Rýsování pro gymnázia. (1934). Praha: JČMF.
[8] Kochman, J., Macháň, F., Schmidt, O.: Rýsování v 9. ročníku ZDŠ. (1966). Praha: SPN.
[9] Kraemer, E., Pivovarník, J.: Rýsování pro osmý postupný ročník. (1957). Praha: SPN.
[10] Kraemer, E., Auxt, A., Brant, J., Macháček, V.: Rýsování pro 8. ročník ZŠ. (1979). Praha: SPN.
[11] Písemná maturitní zkouška z matematiky. (2014).
[12] Pomykalová, E.: Deskriptivní geometrie pro střední školy. (2010). Praha: Prometheus.
[13] Zazkis, R., Sinitsky, I., Leikin, R.: Coincidence or Rule. Mathematics Teacher. (2013). Vol. 106, No. 9, 687-692.