Author: Vondrová, Naďa
-
Vondrová, Naďa:
Metodika výuky slovních úloh pro učitele 1. stupně a učitele matematiky 2. stupně základní školy.
(Czech) [Methodology of teaching word problems for elementary and lower secondary mathematics teachers].
Učitel matematiky,
vol. 32
(2024),
issue 2,
pp. 121-124
-
Vondrová, Naďa:
Metodické materiály typu porovnávání jako nástroj pro rozvoj schopnosti řešit slovní úlohy.
(Czech) [Teaching material “Comparison” as a tool developing pupils‘ ability to solve word problems].
Učitel matematiky,
vol. 31
(2023),
issue 1,
pp. 18-29
-
Vondrová, Naďa:
Matematika jako pedagogický problém aneb František jako žijící česká legenda didaktiky matematiky.
(Czech) [Mathematics as a pedagogical problem or František as a living Czech legend of mathematics education].
Učitel matematiky,
vol. 30
(2022),
issue 3,
pp. 186-192
-
Vondrová, Naďa:
Dva dny s didaktikou matematiky 2022.
(Czech) [Two days with the didactics of mathematics 2022].
Učitel matematiky,
vol. 29
(2021),
issue 4,
pp. 256
-
Kuřina, František; Vondrová, Naďa:
Jak to vlastně je s naší školou? Cíle vzdělávání a naše školská reforma.
(Czech) [How is it actually? Educational goals and our school reform].
Učitel matematiky,
vol. 29
(2021),
issue 4,
pp. 212-222
-
Kuřina, František; Vondrová, Naďa:
Jak to vlastně je? Nekonečno.
(Czech) [How is it actually? Infinity].
Učitel matematiky,
vol. 29
(2021),
issue 2,
pp. 111-127
-
Kuřina, František; Vondrová, Naďa:
Jak to vlastně je? Velikost úsečky.
(Czech) [How is it anyway? Line segment length].
Učitel matematiky,
vol. 29
(2021),
issue 3,
pp. 167-182
-
Kuřina, František; Vondrová, Naďa:
Jak to vlastně je? Čísla a množiny.
(Czech) [How is it actually? Numbers and sets].
Učitel matematiky,
vol. 29
(2021),
issue 1,
pp. 46-64
-
Vondrová, Naďa:
Příčiny používání povrchových strategií řešení slovních úloh a jak jim předcházet.
(Czech) [Causes of superficial solving strategies for word problems and how to prevent them].
Učitel matematiky,
vol. 28
(2020),
issue 2,
pp. 66-93
-
Vondrová, Naďa:
Dva dny s didaktikou matematiky 2019.
(Czech) [Two days with didactics of mathematics 2019].
Učitel matematiky,
vol. 26
(2018),
issue 4,
pp. 256-256
-
Vondrová, Naďa:
Dva dny s didaktikou matematiky 2014.
(Czech) [Two days with didactics of mathematics 2014].
Učitel matematiky,
vol. 22
(2014),
issue 1,
pp. 57-57
-
Vondrová, Naďa:
Různé přístupy k výuce vět o shodných trojúhelnících.
(Czech) [Different approaches to the teaching theorems on congruent triangles].
Učitel matematiky,
vol. 21
(2013),
issue 2,
pp. 107-116
Partner of