Previous |  Up |  Next

Issue 2,  Volume 1, 1993 (Učitel matematiky)

[0]-1 Obsah.  
2 Úvodem.  
3-5 4. setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol, konané ve dnech 21. - 23. října v Žinkovech.  
6-8 Matematika je částí kultury.  Kuřina, F.
9-14 Reflection on real ways to improve the teaching of mathematics in our primary and secondary schools.  Burjan, Vl.
15-19 Projekt užitečné matematiky pro 11-15 leté žáky.  Kuřina, F.; Hejný, M.; Koman, M.; Tichá, M.
20-21 Aplikace výuky matematiky na výpočetní technice.  Krous, J.
21-22 Výzva ke spolupráci.  Hrubý, Dag; Kuřina, František; Tichá, M.
23-26 Standardy.  Bečvář, J.
26-29 Několik zkušeností a poznámek k otázkám školské reformy a nestátního školství.  Pavluch, J.
30-33 Didaktika matematiky v doktorandském studiu na PedF UK v Praze.  Koman, M.
33-38 Anketa k výuce matematiky na středních školách.  Horák, P.
38-42 Ukázky přijímacích písemných zkoušek z matematiky pro studium učitelství.  
43-49 Stručný přehled nejdůležitějších pedagogických zásad pro řešení matematických úloh v podmínkách rozpadu federace a nefungujícího tržního mechanismu.  Calda, E.
50-52 Úlohy z říše legend, snů a mýtů.  Mída, J.
52 Historie matematiky pro vyučující na středních školách (1. seminář).  Bečvář, Jindřich; Fuchs, Eduard; Hrubý, Dag
52-53 Seminář pro nižší gymnázia.  Hrubý, D.
53 Letní škola pro učitele matematiky SOŠ v Chrudimi.  Procházka, F.
54 Nové největší známé prvočíslo.  Koman, M.
54-55 Nabídka literatury společnosti GRADA.  
56 6. seminář o filozofických otázkách matematiky a fyziky.  
56-58 Zpráva o činnosti odborné skupiny pro počítačovou grafiku, deskriptivní geometrii a technické kreslení.  Ježek, F.
59-64 Literatura.  
 
Partner of
EuDML logo