[1] Bobek, P.: Rozhovor s Daisy Christodoulou. (2022). Příloha knihy D. Christodoulou, Sedm mýtů ve vzdělávání (s. 122–125). EDUkační LABoratoř. Nakladatelství publishED.
[2] Bruner, J. S.: Some elements of discovery. (1966). In L. S. Shulman, & E. R. Keislar (Eds.), Learning by discovery: A critical appraisal (p. 101-113). Rand. McNally.
[3] Christodoulou, D.: Sedm mýtu o vzdělávání. (2022). Překlad Tereza Vlková. EDUkační LABoratoř. Nakladatelství publishED.
[4] Churchill, W.: Mé životní začátky. (1996). Překlad Zdeněk Hron. Nakladatelství Lidové noviny.
[5] Lojdová, K.: Radost žáků z objevování matematiky. (2015). Komenský, 139(03), 5-11.
[6] Lojdová, K.: O škole jako o kotvě ve společnosti. (2017). Komenský, 141(04), 5-12.
[8] MŠMT: Strategie vzdělávací politiky České republiky do roku 2030+. (2020). MŠMT.
[10] Popper, K. R.: Mýtus rámce I. (1999). Vesmír 77, 524-529.
[11] Průcha, J.: Moderní pedagogika. (2002). Portál.