1-8 | Hrou "hádej a plať" se učíme klasifikovat. Hejný, Milan; Kratochvílová, Jana |
9-16 | Strapec problémov a otočenie (1). Ujháziová, Renáta |
17-21 | „Eukleidovské‟ řešení kvadratické rovnice. Calda, Emil |
22-25 | Proč vyučujeme výrokovou logiku na středních školách?. Borůvková, Jana |
26-38 | Dětská kresba a středové promítání (1). Kupčáková, Marie |
39-40 | $16=2^4=4^2$. Zelinka, Bohdan |
41-50 | Pluh a rýče pro pěstitele matematiky (1). Zagorová, Pavla |
51-58 | Úlohy školskej matematiky, ktorých riešenie mám rád. Jedinák, Dušan |
59-62 | 7. seminář z historie matematiky pro vyučující na středních školách a 26. mezinárodní konference historie matematiky. Bečvářová, Martina |
63-64 | Celostátní seminář pro učitele matematiky SOŠ a SOU. Staněk, Miroslav |