65 | Učitelům počtů a merby, ale nejen jim. Jedinák, Dušan |
66-71 | Babylonský výpočet čísla $\sqrt 2$. Bečvář, Jindřich; Dlab, Vlastimil |
72-80 | Matematika a hudba (2): Co je zvuk?. Piknerová, Judita |
81-88 | Přímka v Gaussově rovině (1). Hrubý, Dag |
89-94 | Silvestrovské rozjímání o ekvivalenci geometrických vět. Leischner, Pavel |
98-98 | O vyjadřování v matematice. Kuřina, František |
99-107 | Mediální obraz našeho školství. Fuchs, Eduard |
108-111 | Stručně z CERMATu. Lesáková, Eva; Řídká, Eva |
112-123 | Andrej Andrejevič Markov a matematická lingvistika (2). Sedlačíková, Blanka |
123-126 | Jak připravit učitele matematiky. Bečvář, Jindřich; Slavík, Antonín |
126-128 | Matematika, fyzika a podpora jejich výuky. Bečvář, Jindřich |