[1] Bachratá, K., Bachratý, H.: Budovanie matematických predstáv pomocou manipulácií. (2013). In Učitel matematiky, roč. 21, 2(86), 65-75. ISSN 1210-9037.
[2] Bachratá, K., Bachratý, H.: Computer as a tool for changing attitudes towards mathematics. [Počítač ako nástroj na zmenu postojov k matematike], ICETA 2012, 10th IEEE international conference on emerging eLearning technologies and applications, Slovakia. 21-25. ISBN 978-1-4673-5123-2.
[3] Hejný, M., Jirotková, D., Slezáková-Kratochvílová, J.:
Matematika pro 2. ročník základní školy, 1. díl. (2008). 1. vyd. Ilustrace Lukáš Urbánek, Dana Raunerová. Plzeň: Fraus, 4 sv. ISBN 978-80-7238-768-7. Dostupné z
http://ucebnice.fraus.cz/matematika-21-pro-zs-uc/
[4] Hejný, M., Jirotková, D., Slezáková-Kratochvílová, J.:
Matematika pro 2. ročník základní školy, 2. díl. (2008). 1. vyd. Ilustrace Lukáš Urbánek, Dana Raunerová. Plzeň: Fraus, 4 sv. ISBN 978-80-7238-769-4. Dostupné z
http://ucebnice.fraus.cz/matematika-22-pro-zs-uc/
[5] Hejný, M., Jirotková, D., Slezáková-Kratochvílová, J.:
Matematika pro 2. ročník základní školy, 3. díl. (2008). 1. vyd. Ilustrace Lukáš Urbánek, Dana Raunerová. Plzeň: Fraus, 4 sv. ISBN 978-80-7238-982-7. Dostupné z
http://ucebnice.fraus.cz/matematika-23-pro-zs-uc/
[6] Hejný, M., Jirotková, D., Slezáková-Kratochvílová, J.:
Matematika pro 3. ročník základní školy. (2009). 1. vyd. Ilustrace Lukáš Urbánek. Plzeň: Fraus, 4 sv. ISBN 978-80-7238-827-1. Dostupné z
http://ucebnice.fraus.cz/matematika-3-pro-zs-uc/
[7] Laborde, C.: The Use of New Technologies as a Vehicle for Restructuring Teachers’ Mathematics. (2001). Making Sense of Mathematics Teacher Education.
[8] Lim, Ch. P.: Effective integration of ICT in Singapore schools: pedagogical and policy implications. (2007). Educational Technology Research and Development.
[9] Žilková, K.: Školská matematika v prostredí IKT. (2009). Bratislava: Univerzita Komenského. ISBN 978-80-223-2555-4.