[1] Budínová, I.: Přístupy nadaných žáků 1. a 2. stupně ZŠ k řešení některých úloh v matematice. (2018). Masarykova univerzita.
[2] Hejný, M.: Vyučování matematice orientované na budování schémat: aritmetika 1. stupně. (2014). Pedagogická fakulta UK.
[3] Hejný, M., Kuřina, F.: Dítě, škola a matematika. (2015). Portál.
[4] Janoušková, S., Tomášek, V., Peclinovská, S., Pražáková, D., Frýzek, M., Houfková, J., Mandíková, D.: Publikace s uvolněnými úlohami z mezinárodního šetření TIMSS: Úlohy z matematiky a přírodovědy pro 1. stupeň základní školy. (2019). ČŠI.
[5] Tomášek, V., Frýzek, M., Frýzková, M., Janoušková, S., Mandíková, D., Palečková, J.: Výzkum TIMSS 2007: Úlohy z matematiky a přírodovědy pro 4. ročník. (2009). ÚIV.