[1] Dušek, F.: Rozvoj prostorové představivosti. (1964). Matematika a fyzika ve škole, 14(6), 313-318.
[2] Gardner, H.: Dimenze myšlení - Teorie rozmanitých inteligencí. (1999). Portál.
[3] Kuřina, F.: Geometrická představivost a vyučování stereometrii. (1987). Matematika a fyzika ve škole, 18(3), 201-212.
[4] Molnár, J.: Rozvíjení prostorové představivosti (nejen) ve stereometrii. (2009). Univerzita Palackého Olomouc.
[5] Slezáková, J.:
Geometrická představivost v rovině. (2011). [Disertační práce, Univerzita Palackého Olomouc].
https://theses.cz/id/op6350/
[6] Svoboda, M.: Psychologická diagnostika dospělých. (2010). Portál.
[7] Šarounová, A.: Rozvíjení prostorové představivosti ve škole. (1986). Matematika a fyzika ve škole, 16(5), 352-356.
[8] Tipps, S., Johnson, A., Kennedy, L. M.: Guiding Children's Learning of Mathematics. (2011). Cengage Learning.