Previous |  Up |  Next

Article

MSC: 97D99
Summary:
Článek popisuje výuku matematiky z pohledu žáků několika základních škol v Praze v reakci na pandemii koronaviru SARS-CoV-2, tedy během distanční výuky spojené s uzavřením škol. Zabývá se tím, jak změny vnímají samotní žáci, a otázkou, zda má změna stylu výuky vliv na vnímání kvality jejich porozumění matematice. Bylo zjišťováno i to, zda žáci se ztrátou prezenční výuky začali vyhledávat individuální doučování matematiky, či zda na něj začali nahlížet jinak než v době prezenční výuky.
Summary:
The article describes how selected lower-secondary pupils in Prague perceive their mathematics education during the coronavirus SARS-CoV-2 pandemic connected to the closed schools. We investigated how the changes were perceived by the pupils, and if the change of the learning style influenced the pupils’ perceptions of the quality of their own understanding. It was also inquired whether pupils sought private tutoring more, and/or whether they changed their perception of it.
Partner of
EuDML logo