65 | Učitelům počtů a merby, ale nejen jim. Jedinák, Dušan |
66-77 | Matematické poznatky jako pomůcky ve výtvarném umění (2). Pavlíková, Dana |
78-85 | Egyptské zápisy zlomků II. Postupné redukce zlomku. Beran, Ladislav; Trch, Milan |
86-88 | Mocniny přirozených čísel a součty lichých čísel po sobě jdoucích. Calda, Emil |
89-96 | What we do not teach and we should (and what we teach though maybe we should not). Saxl, Ivan; Kvaszová, Milena |
97-110 | Naše nynější krize. Kuřina, František |
111-118 | K čemu mi to bude? aneb Milý Pepíčku... Bečvář, Jindřich |
119-123 | Několik poznámek k méně obvyklým úlohám z pravděpodobnosti. Tlustý, Pavel; Plocki, Adam |
124-125 | Celostátní setkání učitelů matematiky středních odborných škol v Pardubicích. Staněk, Miroslav |
126-127 | Jak učit žáky matematice žáky ve věku 11-15 let. Hanušová, Jana |