[1] Hejný, M., Kuřina, F.: Dítě, škola a matematika. (2000). Portál.
[2] Jirotková, D.: Cesty ke zkvalitňování výuky geometrie. (2012). Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta.
[3] Kubátová, E., Novák, B.: Počítejte s Klokanem - kategorie Klokánek
2000--2004. (2007). Prodos.
[4] Molnár, J.: Rozvíjení prostorové představivosti (nejen) ve stereometrii. (2004). Univerzita Palackého v Olomouci.
[5] Novák, B., Stopenová, A., Uhlířová, M., cloMolnár, J.vek: Počítejte s Klokanem - kategorie Klokánek 1995--1999. (2000). Prodos.
[6] Nováková, E.: Žáci, učitelé a Cvrček: "Dělali jsme cvrčka" -- a co dál?. (2020). Učitel matematiky, 28(4), 194–207
[7] Vaněk, V., Calábek, P., Nocar, D.: České stopy v Matematickém klokanovi. (2018). Matematika - fyzika - informatika, 27(5), 334-346.