[1] Babáková, V.: Sbírka nestandardních typů úloh pro výuku matematiky na 1. stupni ZŠ. (duben, 2007). [Diplomová práce]. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta.
[2] Blažková, R., Matoušková, K., Vaňurová, M.: Náměty k rozvíjení kombinačního myšlení. (1998). Brno: PedF MU.
[3] Divíšek, J.: Didaktika matematiky pro učitelství 1. stupně ZŠ. et al. (1989). 1. vyd. Praha: SPN.
[4] Hejný, M.: Teória vyučovania matematiky 2. (1990). 2. vyd. Bratislava: SPN.
[5] Hejný, M., Michalcová, A.: Skúmanie matematického riešiteľského postupu. (2001). Bratislava: Metodické centrum.
[6] Fuchs, E.: Diskrétní matematika a Teorie množin pro učitele. (2000). [CD ROM]. Brno: Masarykova univerzita.
[7] Povondrová, P.: Aktivita pro rozvoj kombinačního myšlení žáků - Rummikub. (2016). [Seminární práce]. FP TU v Liberci.
[8] Scholtzová, I.: Inovačné trendy vo vyučovaní matematiky na 1. stupni ZŠ (rozvíjanie kombinatorického myslenia). (2003). Prešov: Metodicko-pedagogické centrum.
[9] Skořepová, J.: Aktivity pro rozvoj kombinačního myšlení žáků. (2016). [Seminární práce]. FP TU v Liberci.