-
III. Aplikace: Věta Cèvova, věta Menelaova a věta Routhova
-
I. Kraus a kol.: Věda v českých zemích: Dějiny fyziky, geografie, geologie, chemie a matematiky
-
Indukcí na žabičky
-
I nejlepšího teoretika potěší, když měření potvrdí, že má pravdu
-
Iontové coulombovské krystaly rozšiřují uspořádané struktury
-
Jáchim, F.: Jak viděli vesmír
-
Jacobus Cornelius Kapteyn, pohyby hvězd a tvar Galaxie
-
Jak budu splácet hypotéku
-
Jak dostříknout co nejdále
-
Jak je to s teplotou? Je tady teplo nebo zima?
-
Jak měříme vzdálenosti míst na mapách povrchu Země
-
Jak provokovat, když dostanete úlohu o pádu železné a dřevěné koule I
-
Jak provokovat, když dostanete úlohu o pádu železné a dřevěné koule II
-
Jak provokovat, když dostanete úlohu o pádu železné a dřevěné koule III
-
Jak sestrojit výčet všech $k$-prvkových podmnožin $n$-prvkové množiny
-
Jak se testují pravděpodobnostní modely
-
Jak to vlastně je? Fraktály
-
Jak vypočítat obsah plochy střechy z obsahu půdorysu
-
Jak zatáčí vlak
-
Jak zatočit s vikláním stolu
-
Jak zjistit veličiny, jež nejsou přímo měřitelné
-
Jak změřit difuzní koeficient pomocí laseru?
-
James Bradley, objevitel aberace světla hvězd. (Proč hvězdy nejsou tam, kde je vidíme)
-
Jančařík, A. a kol: Využití programu Excel v práci učitele matematiky
-
Jančařík, A.: Hry v matematice
-
Jean Bernard Foucault a jeho slavný pokus
-
Jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet aneb záporné cifry v zápisu čísel
-
Jednotková parabola, zlatý řez a parabolické $\pi $
-
Jednotkový čtverec a čtyři obdélníky téhož obsahu
-
Johannes Kepler – hledač harmonie světa