[1] Břehovský, J., Čerychová, J.: Možnosti rozvíjení logického myšlení žáků v hodinách matematiky 1. část. (2025). Učitel matematiky, 33(1), 1-20.
[2] Campbell, G., Morgan, P.: 365 hlavolamů. (2010). Slovart.
[3] Čerychová, J.:
Možnosti rozvíjení logického myšlení žáků v hodinách matematiky. (2023). [Diplomová práce, Technická univerzita v Liberci]. Theses.
https://theses.cz/id/a18gcl/
[4] Eisenmann, P., Novotná, J., Přibyl, J., Břehovský, J.:
The development of a culture of problem solving with secondary students through heuristic strategies. (2015). Mathematics Education Research Journal, 27(4), 535-562.
DOI 10.1007/s13394-015-0150-2
[5] Kopka, J.: Hrozny problémů ve školské matematice. (1999). UJEP.
[6] Loukota, J.: Veselá matematika aneb kouzla, hříčky, hádanky, rébusy, lamohlavy. (1998). Votobia.
[7] Polya, G.:
How to solve it: a new aspect of mathematical method. (2004). Princeton University Press.
MR 2183670