Previous |  Up |  Next

Article

Summary:
Recenze knihy Boba Kartouse No future.
References:
[1] Bastl, B., Lávička, M.: Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol. (Eds.). (2020). Vydavatelský servis.
[2] Fuchs, E.: Jak učit matematice žáky ve věku 10-16 let. (Ed.). (2020). JČMF.
[3] Hejný, M.: Chyba jako prvek edukační strategie učitele. (2004). In: M. Hejný, J. Novotná., & N. Stehlíková (Eds.), Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky (s. 63-80). UK.
[4] Kartous, B.: No Future. (2019). 65. pole.
[5] Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2030+. (2020). MŠMT.
[6] Petty, G.: Moderní vyučování. (2013). Portál.
[7] Rizikyová, M.: Velká školní revize: debata místo výkladu. (2021). Lidové noviny, 25.5.
[8] Sedláček, T.: Jak budeme žít za 20 let?. (2016). 65. pole.
[9] Štefflová, J.: Matematiku nesmíme memorovat, ale tvořit. (2015). Učitelské noviny, 118(1), 8-9.
Partner of
EuDML logo